ارائه گواهی سوء پیشینه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرمشهر

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهرگفت: ارائه گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است و باید آنها باید برای دریافت گواهی سوء پیشینه شتاب کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهربا بیان اینکه ارائه گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است، به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که برای دریافت گواهی سوء پیشینه شتاب کرده و این مهم را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.

او ادامه داد: بر اساس قانون، داوطلبان در هنگام نام‌نویسی باید گواهی عدم سو پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

نماینده عالی دولت خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه امسال آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶اسفندماه به پایان می رسد.

حیدری افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام می شود.

او همچنین رعایت شیوه نامه های بهداشتی و محدودیت های کرونایی را ضروری دانست و گفت: در تمام فرایندهای انتخابات و اقدامات کمیته ها، مسائل بهداشتی با جدیت پیگیری شود

حیدری در پایان گفت: هر گونه تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان مقرر تخلف است و برخورد قانونی می شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.