جهانگیری:

از محل صندوق توسعه ملی ۱۵ هزار میلیارد تومان وام پرداخت شده است

معاون اول رییس جمهور گفت : با موافقت رهبر انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی ۱۵ هزار میلیارد تومان وام اشتغال به مردم پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاحیه طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی در روستای عطاآباد آق قلا در استان گلستان گفت: با برداشت از صندوق توسعه ملی ،  ۱۵ هزار میلیارد تومان وام به مردم داده شده است و برای ۲۸۰ هزار نفر شغل ایجاد شد.

او ادامه داد: هنوز از این مبلغ ۷ هزار میلیاردتومان باقی مانده و اگر مردم اینجا بخواهندمی توانند اقدام کنند تا وام بگیرند چراکه ثابت کردند توانایی انجام کار دارند.

جهانگیری گفت: استاندار و مسئولان گلستان تلاش کنند تا شهرک مبل سازی در این منطقه ساخته شود.

جهانگیری گفت: خوشبختانه اقدامات وسیعی در سطح کشور در شهر‌ها و روستا‌ها و آبادی و توسعه در دست اجراست و مردم در هر منطقه بر اساس مزیت کار‌های مهمی در دست اقدام دارند.

او ادامه داد: در همه جای کشور نشاط و سرزندگی مردم که در حال تلاش و فعالیت هستند دیده می‌شود آن هم در کشوری که با پدیده شوم تحریم رو به روست.

جهانگیری گفت: تمام هدف آمریکا این است که زندگی مردم را تحت تاثیر و فشار بگذارد.

او گفت: کرونا تمام ابعاد زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

او گقت: در چنین شرایطی وقتی به روستای عطا آباد می‌آییم شرایط جدیدی را تجربه می‌کند اینجا گویای این است مردم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده اند.

انتهای پیام/ق/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.