افزایش آگاهی مردان راهکاری موثر برای ارتقای سلامت مردان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : افزایش آگاهی مردان و ترغیب آنان به رعایت شیوه زندگی سالم و انجام مراقبت‌های به موقع در بیماری‌های زمینه‌ای راهکاری موثر برای ارتقای سلامت مردان است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه سلامت مردان را با باید جدی‌تر پیگیری کنیم، گفت : افزایش آگاهی مردان و ترغیب آنان به رعایت شیوه زندگی سالم و انجام مراقبت‌های به موقع در بیماری‌های زمینه‌ای راهکاری موثر برای ارتقای سلامت مردان است.

او گفت : سلامت مردان در ۲ دهه اخیر به عنوان بحران خاموش سلامت مطرح شده و از سال ۱۳۸۶ در دستور کار معاونت بهداشتی وزارت بهداشت قرار گرفته است.

مرادی افزود: به همین مناسبت همه ساله در هفته اول اسفندماه، پویش ملی «سلامت مردان ایران» با هدف اطلاع رسانی و حساس‌سازی گروه‌های مختلف جامعه در خصوص اولویت‌های سلامت مردان برگزار می‌شود.

او افزود: شعار امسال این هفته با توجه به همه‌گیری کووید ۱۹ و خطر این بیماری برای سلامتی و حیات مردان، امسال «همه گیری کرونا، توجه بیشتر به سلامت مردان» تعیین شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با همکاری همه جانبه درون و برون سازمانی و تلاش همکاران در مراکز خدمات جامع سلامت، شاهد تحول جدی در ارتقای شاخص‌های سلامت مردان کشور باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.