تقدیر رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر از حمایت‌های صالحی امیری

مبارک الخیارین رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در نامه‌ای از رئیس کمیته ملی المپیک ایران تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، "مبارک الخیارین" رئیس قطری فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) در نامه‌ای از سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از فدراسیون ملی ایران و تلاش برای گسترش رشته‌های بیلیاردی تشکر و قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

"برای بنده افتخار است که این نامه را در مورد حمایت جنابعالی از ورزش‌های بیلیاردی در ایران برای حضرتعالی بنویسم. این مسئله مورد توجه ما قرار گرفته است که اخیراً جنابعالی از فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران (BBBFIR) بازدید کرده اید و عملکرد و موفقیت‌های آن فدراسیون را تحت ریاست آقای هاشم اسکندری راد و تیم شایسته و لایق ایشان در فدراسیون مورد توجه و ملاحظه قرار داده اید.

فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران (BBBFIR) از مدت‌ها قبل عضوی فعال و قابل اعتماد در فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) است. فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) مایل است از بازدید جنابعالی که حمایتی پر از مهر و محبت از فدراسیون عضو ما و فعالیت‌های آن‌ها محسوب می‌شود، قدردانی کند.

ما همچنین بهترین‌ها را برای فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران (BBBFIR) آرزو می‌کنیم و امیدواریم که آن‌ها طبق معمول عملکردی درست و موثرتر در سال‌های آینده به نمایش بگذارند.

ما مشتاقانه منتظر پایان همه گیری ویروس کرونا هستیم تا فعالیت‌ها و رویداد‌های ورزشی ما از سر گرفته شوند و فدراسیون‌های عضو ما به طور منظم در رویداد‌های ورزشی فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF) شرکت کنند.

یکبار دیگر از حرکت شایسته و پسندیده جنابعالی در قبال ورزش‌های بیلیاردی تشکر می‌کنم."

با نهایت احترام

مبارک الخیارین

رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر (IBSF)


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.