کمک به اقتصاد هنرمندان خرمشهر از طریق استارت‌ آپ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه استارت‌آپ ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کندگفت: هدف از استارت‌آپ آموزش و ترویج کارآفرینی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،هادی آبیار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر در نشست با مدیر خانه نوآوری که با حضور مشاور صنایع خلاق معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی و هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه حلقه گمشده استارت آپ های حوزه های فرهنگی و هنری و بخش اقتصادی، شرکت های شتاب دهنده هستند، گفت: ایجاد کسب و کار‌های جدید با استفاده از ایده‌های مبتکرانه و خلاق در کوتاه‌ترین زمان در استارت آپ ها، ممکن است.

او با بیان اینکه هدف از استارت‌آپ آموزش و ترویج کارآفرینی است، اظهار داشت: استارت آپ ها به گونه‌ای هستند که در گروه یکی ایده خود را به اجرا می‌گذرد و اعضای گروه از نظر فکری و مالی ایده را حمایت می‌کنند تا به ثروت تبدیل شود.

آبیار اضافه کرد: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی، اجرای رویدادهای زیست بوم نوآوری اقتصاد عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی با همکاری مشاور صنایع خلاق معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از موضوعات مهم مورد بررسی است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه امید می‌رود با زمینه سازی و معرفی استارت آپ‌های تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و همکاری برای تجاری سازی ایده‌های آنها، گام نوینی در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر برداشته شود، گفت: با شیوع و گسترش ویروس کرونا ، هنرمندان از جمله اقشاری بودند که به لحاظ اقتصادی آسیب بسیاری دیدند به همین جهت تلاش می کنیم از طریق استارت اپ ها خسارات اقتصادی ایجاد شده را جبران و به حداقل برسانیم.

او افزود: حمایت از استارت آپ‌ها و شتاب دهنده‌های تخصصی این حوزه با هدف رونق اقتصادی فرهنگ و هنر، حمایت از اجرای طرح‌ها و ارتقای فناوری‌های این عرصه با استفاده از شبکه سازی شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی ایده‌ها از محورهای اصلی این نشست بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.