آشتیانی: نتیجه انتخابات فدراسیون فوتبال تغییری در شرایط ورزش ایران ایجاد نمی‌کند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: ورزش امروز به صنعتی بزرگ تبدیل شده است که به ندرت در آن ورشکستگی صورت می‌گیرد. درآمدزایی فوتبال از راه های مختلف صورت می‌گیرد. آیا افرادی که کاندیدا‌ی ریاست فدراسیون فوتبال هستند، افراد صنعتگر و فوتبالی به شمار می روند؟ آیا کاندیداها در برنامه های خود گفته اند که در ۴ سال آینده اقتصاد فوتبال به چه سمتی خواهد رفت؟

آشتیانی در ادامه عنوان کرد: نامزد‌های فدراسیون فوتبال کلی گویی می کنند. باید صحبت‌هایی مطرح شود که در آن ایده‌های جدیدی وجود داشته باشد و آن ایده‌ها بتواند فوتبال ایران را متحول کند.  

او تصریح کرد: اینکه می‌گویند رئیس فدراسیون فوتبال باید با خودش پول به فدراسیون بیاورد، درست نیست. در این صورت رئیس فدراسیون فوتبال با یک تدارکاتچی چه تفاوتی دارد؟ رئیس فدراسیون باید گروه ایده آلی در اختیار داشته باشد. گروهی که بتواند از منابع جدید برای فوتبال ایران درآمدزایی کند.  

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال عنوان کرد: ارتباط با نهاد‌های مختلف برای مسائل پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال، موضوع جدیدی نیست و قبلا هم اتفاق افتاده است. با حرف‌های باطل هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.  

آشتیانی گفت: بر‌ای اینکه در سایر بخش‌ها به موفقیت برسیم، ابتدا باید در بخش اقتصادی ثبات و امنیت داشته باشیم. هر کسی نقطه نظری دارد و دیدگاهش قابل احترام است. من معتقدم که پس از انتخابات پیش رو و با روی کار آمدن هر یک از کاندیداها، برای فوتبال ایران اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید:

سیدصالحی: علی کریمی توانایی مبارزه با فساد و باند بازی در فوتبال را دارد


او در پایان گفت: فوتبال ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و برای کار مدیریتی در این عرصه، به دانش نیاز است. در فوتبال فقط بحث فنی اهمیت ندارد و این ورزش نیاز به یک صنعتگر دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار