تدفین چهاردهمین شهید گمنام دانشگاه آزاد در ساوه

پیکر چهاردهمین شهید گمنام دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پیکر چهاردهمین شهید گمنام دانشگاه آزاد کشور با استقبال خودرویی مردم قدرشناس شهرستان ساوه وبا حضور مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شد.

دکتر سید محمود هاشمی مسئول سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: شهید و شهادت یک پدیده‌ی عظیمی است که در قالب منظومه‌ی فکری امکان تعیین چارچوب ندارد.

هاشمی افزود: شهدا با بذل جان خود، امنیت و هویت و پیشرفت را برای نسل‌های بعداز خود به یادگار گذاشتند و امروز بقای انقلاب به بهای خون شهیدان سرافراز است.

او با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا اضافه کرد: جایگاه و موقعیت‌های مسئولین بر دریای خون پاک شهدا قرار دارد و آن‌ها باید مراقب رفتار، گفتار و عملکرد خود باشند و همه وظیفه داریم به تاسی از شهدا پشتیبان حقیقی ولایت فقیه باشیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور با اشاره به حضور گسترده‌ی مردم در تشییع شهید گمنام تصریح کرد: مردم همواره با عمل به وصیت شهدا، از ارزش‌ها و آرمان‌های والای آنان دفاع کردند و امروز مسئولین نیز باید بیش از گذشته به وظایف خود در قبال مردم و کشور تعهد و پایبندی نشان دهند.

مراسم تشییع شهید گمنام همزمان با روز شهادت حضرت زینب (س) و همزمان با سایر نقاط استان مرکزی، با حضور مردم قدرشناس ساوه به صورت خودرویی و موتوری، از میدان امام خمینی (ره) تا دانشگاه آزاد این شهر برگزار شد.

پیکر این شهید گمنام که اسفند ماه ۱۳۶۳ در عملیات بدر منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شده است پس از اقامه‌ی نماز در دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به خاک سپرده شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.