باران به خوزستان باز می‌گردد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از فردا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه‌زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های خروجی هواشناسی، سامانه بارشی ار فردا وارد استان می‌شود و تا اواخر روز دوشنبه ماندگار است.

او افزود: این سامانه بارشی سبب رگبار، رعد و برق در مناطق شرقی خوزستان، و وزش باد متوسط، گاهی تندباد لحظه‌ای می‌شود و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان وجود دارد.

سبزه زاری با بیان اینکه وقوع رگبار پراکنده در مناطق شمال شرقی و شرقی خوزستان در روز شنبه هفته جاری دور از انتظار نیست، اظهار داشت: از روز دوشنبه نیز شمال خلیج فارس مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق خواهد بود، به همین دلیل از صیادان خواهشمندیم در روز‌های یکشنبه و دوشنبه به دریا نروند، چراکه فعالیت قایق‌های گردشگری در مناطق ساحلی خوزستان نیز در این مدت خطرآفرین است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۲.۷ و دهدز با ۴.۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بیشترین و کم‌ترین دما را در خوزستان داشتند و حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۱.۹ و حداقل به ۱۱.۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار