در ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد:

اسدآباد آبی و مابقی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند

معاون سیاسی،امنیتی استاندار همدان گفت:در استان همدان, اسدآباد آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آقای آزادبخت, معاون سیاسی،امنیتی استانداری همدان در ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت :هم اکنون در استان همدان، شهرستان اسدآباد آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند .

او با بیان اینکه شرکت در اجتماعات ،عامل ابتلای ۶۲ درصد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان گزارش شده است افزود: سهم دورهمی خانوادگی در ابتلا به ویروس کرونا هم ۳۲ درصد ثبت شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان تاکید کرد: محدودیت تردد شبانه در شهر همدان از ساعت ۲۱ تا سه بامداد همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم خواستار توجه جدی شهروندان و صنوف به شیوه نامه‌های بهداشتی شد و گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ موردی از ابتلای ویروس کرونا انگلیسی در این استان مشاهده نشده است.

حیدری مقدم با بیان اینکه بر اساس آمار موجود، شیوه نامه‌های بهداشتی در ۸۰ درصد گیرندگان و ارائه دهندگان خدمات در این استان رعایت می‌شود افزود: مردم با تغییر سبک زندگی و رعایت اصول بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی باید اصول زندگی مسالمت آمیز در کنار کرونا را یاد بگیرند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.