ارسال ۴۰ ایده به دومین مسابقه ملی دامپزشکی دام تاپ ۲

۴۰ ایده به دومین مسابقه ملی دامپزشکی «دام تاپ ۲» در شهرکرد ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد حقانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: محققان و دانشجویان رشته دامپزشکی تاکنون ۴۰ ایده به دبیرخانه دومین مسابقه ملی «دام تاپ ۲» ارسال کردند.

او با بیان اینکه مهلت ارائه ارسال ایده به دومین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی تا ۱۵ اسفند امسال تعیین شده است افزود: ۶۳ ایده در سامانه مربوط به این مسابقه ملی به ثبت رسید که با توجه به ثبت تکراری تعدادی از این ایده‌ها، تاکنون ۴۰ ایده در دبیرخانه این مسابقه پذیرفته‌شده است.


بیشتر بخوانید


حقانی اضافه کرد: این ایده‌ها در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکار‌های موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمند سازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه ارسال شدند.

او ادامه داد: با پایان یافتن مهلت ارسال و داوری مقدماتی، ۱۲ ایده برای ارائه و داوری نهایی انتخاب خواهد شد.

حقانی گفت: دومین مسابقه ملی دامپزشکی به دلیل محدودیت‌ها و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ اسفند به صورت مجازی و در بستر اینستاگرام برگزار و برترین‌های این دوره با رأی داوران و تماشاگران معرفی می‌شوند.

او به اجرای برنامه‌های حمایتی برای به نتیجه رسیدن ایده‌های برتر این مسابقه ملی نیز اشاره کرد و افزود: طرح‌های حمایتی با همکاری پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و مراکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، اداره کل دامپزشکی، بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و سازمان نظام دامپزشکی استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود
آخرین اخبار