استان همدان در ۱۷ رشته ورزشی توانایی حضور در لیگ برتر را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزش این استان از مجموع ۴۷ رشته در ۱۷ رشته توانایی حضور در لیگ‌های برتر کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار. گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در بازدید از تمرین آماده‌سازی تیم شهرداری صدرنشین لیگ ۲ فوتبال کشور اظهار داشت: لیگ برتر بالاترین رده از رقابت‌های حرفه‌ای در باشگاه‌های کشور است که همدان می‌تواند در این مسابقات حضوری موفق داشته باشد.

سیفی بیان کرد: همدان در رشته فوتبال نیز توانایی لازم برای حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد و اکنون تیم شهرداری با کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲، این توانمندی را ثابت کرده که بتواند صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: فوتبال جزو رشته‌های محبوب و پرطرفدار است و ما باید برای تقویت این ورزش تلاش بیشتری داشته باشیم.

سیفی با بیان اینکه شهرداری در حوزه ورزش با فعالیت‌های گسترده تاثیر مثبت و نقش بسزایی را ایفا کرده است افزود: نگاه همگان رشد و تعالی ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی استان است.

او بیان کرد: پس از سه سال شاهد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان بوده‌ایم که این برنامه پاداش اندکی از افتخارآفرینی آنان بود و این اقدام باز هم پیگیری خواهد شد.

سیفی خواستار تداوم موفقیت شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد و افزود: صعود به لیگ یک هدیه ارزشمند اعضای تیم به جامعه فوتبالدوست همدانی خواهد بود.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.