رئیس جامعه مدرسین:

پلیس باید جرایم را ریشه یابی کند

آیت الله حسینی بوشهری گفت: پلیس علاوه بر این که با جرم برخورد می‌کند باید جرایم را ریشه یابی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز شنبه  در دیدار سردار میر فیضی، فرمانده انتظامی استان قم  با بیان این که  نیروی انتظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا که لازم بوده در صحنه حضور پیدا کرده است و روزانه شهدایی را تقدیم نظام اسلامی می‌کند، گفت: مردم با حضور ناجا احساس امنیت می‌کنند و انتظار هم همین است، توانمندی نیروی انتظامی این انتظار را ایجاد می‌کند و در مقام عمل نیز احساس امنیت در شهروندان بیانگر این مطلب است.

او با تاکید بر این که مجرمان نباید احساس امنیت کنند، گفت: پلیس علاوه بر این که با جرم برخورد می‌کند باید جرایم را آسیب شناسی و ریشه یابی کند.


بیشتر بخوانید


آیت الله حسینی بوشهری با بیان ضرورت آگاهی و اشراف پلیس به مسائل جامعه افزود: دو وظیفه مهم بر عهده نیروی انتظامی است نخست این که تقویت نیروی انسانی و تجهیز مناسب قبل از جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن و دوم انجام اقدامات عملیاتی و اجرایی در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی با هدف افزایش رضایتمندی مردم است.

او با بیان این که از آغاز انقلاب تاکنون دشمنان در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی سنگ اندازی کرده اند، گفت: باید در جهت تحقق اهداف مان برنامه ریزی و اولویت بندی کار‌ها را در دستور کار خود قرار دهیم.

رئیس جامعه مدرسین با بیان این که نباید از هجمه فرهنگی دشمن غافل شد، اضافه کرد: هر چه اقدامات زیرساختی و شرح وظایف اولیه درست ساماندهی شده باشند از غافلگیری و هجمه فرهنگی دشمن پیشگیری خواهد شد.

حسینی بوشهری با اشاره به اقدامات قرارگاه ۱۹ دی قم، آن را به لحاظ ساختاری و تعیین شرح وظایف مورد توجه قرار داد و گفت: باید وظایف هر دستگاهی در حوزه حجاب و عفاف مشخص شود تا مردم آثار مثبت تصمیم‌های این قرارگاه را در جامعه حس کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار