بسته اخبار حوادث ۹ اسفند ماه ۹۹؛

توقیف ۲۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در زاهدان /تکاوران قرارگاه "عمار" سوخت قاچاق کشف کردند

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۹ اسفندماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۲۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر در زاهدان کشف شد

 جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲۷۶ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی زاهدان خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی زاهدان مشخص شد یک باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را به وسیله خودرو از منطقه مرزی لار وارد کشور کنند که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی ماموران در نوار مرزی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او  افزود: در راستای مقابله با سوداگران مرگ چند تیم پوششی و عملیاتی هنگ مرزی زاهدان به منطقه اعزام و پس از شناسایی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و قاچاقچیان را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را وارد کشور کنندتصریح کرد: قاچاقچیان هنگامی که خود را در کمین و محاصره ماموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که با واکنش عملیاتی ماموران روبرو شده و وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودرو و محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

او  ادامه داد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یکدستگاه خودرو پژو ۲۷۶ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۱۹۱ کیلوگرم مرفین، ۴۵ کیلو و ۴۰۰ گرم شیشه، ۲۴ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۱۶ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی خاطرنشان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون به ویژه شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

تکاوران قرارگاه "عمار" سوخت قاچاق کشف کردند

 با تلاش تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه "عمار" استان ۲۴ هزار لیتر نفت گاز خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ "حمید نوری" فرمانده قرارگاه عمار استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان تکاوری "۱۰۶" حین گشت زنی در سطح محور مواصلاتی "زاهدان-خاش" به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه "عمار" با بیان اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند، بر عزم تکاوران انتظامی استان در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
درود
آخرین اخبار