تلفات ناچیز شبکه‌های برق در بافق

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد میزان تلفات شبکه‌های برق در شهرستان بافق را ۹.۶ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی جم، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار فرماندار بافق با اشاره به اقدامات بسیار خوب پنج سال اخیر شهرستان در حوزه بهینه سازی شبکه، گفت: این شهرستان نزدیک به ۳۰ هزار مشترک برق دارد که ۳۷ درصد آن صنعتی و ۳۱ درصد آن خانگی است.

او به برخورداری ۹۹.۸ روستا‌های شهرستان از نعمت برق اشاره‌ای کرد و افزود: ۸۹.۹ درصد از چاه‌های کشاورزی شهرستان یعنی ۱۲۵ چاه برق دار هستند، این در حالی است که تنها ۴.۸ درصد از مصرف برق بافق به فعالیت‌های کشاورزی اختصاص دارد.

این مسئول قدرت منصوبه پست‌های سطح توزیع بافق را ۷۰ هزار کیلوولت آمپر و تعداد این پست‌ها را ۶۶۸ پست توزیع اعلام کرد. او همچنین میزان تلفات شبکه‌های برق در شهرستان بافق را ۹.۶ درصد اعلام کرد.

او خاطرنشان کرد: سرانه روشنایی به ازای هر مشترک در بافق ۴۶ وات است که از طریق ۱۴ هزار ۶۷۰ دستگاه چراغ روشنایی به طول ۴۸ کیلومتر در سطح شهرستان توزیع شده است.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد متذکر شد: ۱۵ درصد چراغ‌های روشنایی شهرستان بافق از نوع ال‌ای دی است که به لحاظ تامین روشنایی با بهره گیری از این فناوری در جایگاه نخست استان قرار دارد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: توزیع برق ، بافق یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.