برنامه ریزی برای انتخابات آتی با محوریت حفظ سلامت شهروندان

موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: باتوجه به اینکه انتخابات آتی باید با محوریت حفظ سلامت شهروندان برنامه ریزی شود، احتمال افزایش شعب اخذ رأی وجود دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر اهمیت حضور آگاهانه و پرشور مردم پای صندوق های رای گفت: بعضی از نامزدها جلسات انتخاباتی پیش از موعد و به صورت حضوری در این شرایط خطرناک برگزاری میکنند که ممنوع و بی اخلاقی محض است و قطعاً این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد می شود، در این خصوص اگر نامزدی رد صلاحیت شد، حق گلایه و اعتراض نخواهد داشت.

او در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ شاهد اتفاقات مهمی هستیم،از مهمترین این اتفاقات حق تعیین سرنوشت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست که امیدوار به برگزاری انتخابات پرشوری هستیم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت:امیدوار هستیم فضای تبلیغات را از طریق رسانه ها و فضای مجازی فراهم کنیم. چون حضور کرونا اجازه تبلیغات سنتی را هرگز نخواهد داد.

موسوی با اشاره به اینکه انتخابات روز ۲۸ خرداد برگزار می شودافزود: انتخابات مهمترین مولفه مردم سالاری دینی است و در این شرایط سخت که دشمنان همه چیز ما را نشانه رفته اند هرکس با هر انگیزه ای روزنه ی امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی را تزریق کند خائن به آرمان های مردم و نظام اسلامی است.

او ادامه داد: باید با وحدت و انسجام بیشتر و با شرکت پرشور در انتخابات بدخواهان ایران اسلامی را ناامید کنیم،  ازهمه آحاد دعوت میکنیم در انتخابات شرکت نمایند و امیدوارم درصد کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستا بسیار بالاتر از گذشته باشد و شاهد انتخابات پر شوری باشیم.

گفتنی است،  ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در ۲ مرحله زمانی به شرح ذیل انجام می شود.

در مرحله اول از کاندیداهای شوراهای شهر ثبت نام به عمل می آید که این فرایند در ۲۰ اسفند روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

در مرحله دوم نیز از داوطلبان شوراهای روستا ثبت نام خواهد شد که از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه۱۶ فروردین آغاز و تا ساعت۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

همه داوطلبان لازم است گواهی عدم سوءپیشینه که بیش از سه ماه از تاریخ آن نگذشته باشد در روز ثبت نام ارائه نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.