دبیر شورای شبکه فن بازار ملی ایران گفت:

شبکه فن بازار اتصال بین سرمایه گذاری و شرکت های نیازمند سرمایه

دبیر شورای شبکه فن بازار ملی ایران گفت:با ایجاد شبکه فن بازار زنجان، تقاضا و نیاز‌های صنعتی استان پاسخ داده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اکبر قنبرپور دبیر شورای شبکه فن بازار ملی ایران در افتتاح فن بازار منطقه زنجان در شهرک صنعتی علی آباد گفت: بیست و پنجمین شبکه فن بازار کشور در منطقه زنجان با هدف اتصال عرضه و تقاضای فناوری راه اندازی شد.

اودر این مراسم بابیان اینکه با ایجاد شبکه‌های فن بازار در کشور جریان عرضه وتقاضای فناوری به هم متصل شود، گفت:ایجاد فن بازار‌های منطقه‌ای وفن بازار‌های تخصصی موجب می شود نیاز‌ها وتقاضای در عرضه فناوری در این شبکه منتشر شود وشرکت‌هایی که میتواند پاسخگوی این نیاز‌ها باشند در این شبکه‌ها پیشنهاد خود را ارائه کنند در این بازار تامین شود.

قنبر پوربا اشاره به اینکه استان زنجان بعنوان بیست وپنجمین استان فن بازار در کشور است گفت:با ایجاد این بازار تقاضا و نیاز‌های صنعتی استان پاسخ داده می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری درمراسم افتتاح دفترفن بازار منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای هدایت یک جریان فناور را مهیا شوند گفت: باید از مزیت‌های پارک علم فناوری استفاده شود وشرکت‌های دانش بنیان بتوانند ایده‌های خود را در این بازار به منصه ظهور برسانند.
 
گفتنی است؛فن‌بازار به معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات فناوری است. در واقع فن‌بازار یک بنگاه معاملات فناوری است که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته را بر عهده دارد.

شناسایی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه‌گذاران، تسهیل روند تجاری‌سازی دانش‌فنی و سایر فعالیت‌های حرفه‌ای که منجر به «توسعه بازار فناوری» می‌شود از جمله نقش‌های اساسی فن‌بازار‌ها است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.