فینالیست‌های لیگ برتر بوکس مشخص شدند

دو تیم راه یافته به مرحله نهایی لیگ برتر بوکس امروز با هم وارد رینگ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی عصر دیروز با حضورچهار تیم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک پیگیری شد و دو تیم هیأت بوکس استان خوزستان و پلیمر خلیج‌فارس به مرحله نهایی راه یافتند.

در یک سوی مبارزات نیمه نهایی باران پل اراک با هیأت بوکس استان خوزستان درون رینگ رفتند که در نهایت هیأت بوکس خوزستان ۵ بر ۳ از سد باران پل اراک گذشت.

در سوی دیگر هم پلیمر خلیج‌فارس و هیأت بوکس استان کرمانشاه با هم مبارزه کردند که در نهایت پلیمر خلیج‌فارس ۸ برصفر بر هیأت بوکس کرمانشاه غلبه کرد.

به این ترتیب دو تیم فینالیست هیأت بوکس استان خوزستان و پلیمر خلیج‌فارس عصر امروز و درآخرین روز مسابقات لیگ برتر بوکس با هم مبارزه می‌کنند و قهرمان این مسابقات معرفی می‌شود.

با توجه به اینکه هیأت بوکس استان کرمانشاه از ادامه مسابقات انصراف داد، باران پل اراک سوم این مسابقات شد.

لیگ برتر بوکس باشگاه‌های کشور یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی از چهارم اسفند ماه به میزبانی استان مرکزی در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده و امروز دهم اسفند ماه پایان می‌یابد.

در این دیدار ۱۰ تیم لیگ برتری باشگاه‌های کشور شرکت کرده و در دو گروه ۵ تیمی الف و ب با هم به رقابت پرداختند.

در گروه اول تیم‌های باران پل اراک، خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران، شهید همت تهران و هیئت کرمانشاه حضور داشتند؛ و در گروه دوم هم پلیمر خلیج فارس لرستان، هیئت خوزستان، پیشتازان خراسان رضوی، صبانور گروس کردستان و کارو پلاست فارس حضور داشتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.