بایدن درباره وخامت کرونا در آمریکا هشدار داد

رئیس جمهور آمریکا درباره بدتر شدن شرایط همه گیری کرونا در این کشور هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیل، رئیس جمهور آمریکا در خصوص وخامت شرایط همه گیری کرونا در این کشور هشدار داد.

جو بایدن ضمن تمجید از تصمیم سازمان غذا و داروی آمریکا برای اعطای مجوز به واکسن جدید جانسون و جانسون، هشدار داد مبارزه با ویروس کرونا هنوز پایان نیافته است.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: جو بایدن از تصمیم سازمان غذا و داروی آمریکا برای اعطای مجوز به واکسن جدید کرونا تمجید کرد و آن را اقدامی دلگرم کننده در مسیر تلاش برای پایان دادن به بحران دانست. رئیس جمهور آمریکا گفت: می‌دانیم که هر چه افراد بیشتری واکسن بزنند، سریعتر بر این ویروس غلبه خواهیم کرد، به دوستان و عزیزان خود برخواهیم گشت و اقتصاد را در مسیر درست خود قرار می‌دهیم.

بایدن در ادامه هشدار داد: اگرچه اخبار امروز را جشن می‌گیریم، اما آمریکایی‌ها همچنان هوشیار باشند و در رعایت دستورالعمل‌های کرونایی مشارکت کنند. رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد همانطور که بار‌ها متذکر شد با شیوع سویه‌های جدید کرونا، اوضاع بدتر می‌شود و می‌تواند روند بهبود فعلی را وارونه کند. به همین دلیل ما برای ادامه این مبارزه در ماه‌های آینده به برنامه نیاز داریم.

هشدار بایدن با کشف مواردی از ابتلا به ویروس کرونای آفریقایی و انگلیسی در آمریکا همزمان شد.

بنا به اعلام دانشگاه جان هاپکینز طی بیست‌وچهار ساعت گذشته در مجموع ۶۴،۳۲۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا گزارش شده است.

آمریکا کماکان صدرنشین کشور‌های دنیا از منظر ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار