در بسته حوادث امروز بخوانید؛

احتکار ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک / انهدام باند سارقان سیم برق در برخوار

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

احتکار ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود با محتکران اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالا‌های احتکاری در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۴۶ تُن مواد اولیه خارجی لاستیک خودرو که از مدت‌ها قبل در انبار مذکور نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است، گفت: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد، مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبار‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و بنابراین جرم احتکار کالا محرز و برابر دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.

احتکار ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک / انهدام باند سارقان سیم برق در برخوار



سرهنگ هاشمی فر از تشکیل پرونده و معرفی مالک کالا‌های احتکاری به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: برخورد با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز جامعه به طور جدی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه اطلاعات و گزارشی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

 

انهدام باند سارقان سیم برق در برخوار

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در حوزه شهرستان برخوار که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود بلافاصله کمیسیون مبارزه با سرقت در این خصوص تشکیل و موضوع سرقت‌های سیم برق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برخوار قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام اقدامات علمی و تخصصی و پایش هوشمندانه محل‌های وقوع سرقت سرانجام موفق شدند هویت ۳ نفر که به صورت باندی به این سرقت‌ها دست می‌زدند را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از شناسایی متهمان با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه آنان شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف ۲۰۰ کیلو سیم برق مسروقه در بازرسی از محل گفت: متهمان دستگیر شده در مواجه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم برق در شهرستان برخوار اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شدند.

 

توقیف موتورسیکلت قاچاق درفلاورجان

سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرکلیشاد در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را در منزل خود نگهداری می‌کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل فرد مذکور موتورسیکلت قاچاق کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را یک میلیارد ریال ارزیابی کردند خاطرنشان کرد: در این رابطه مالک اصلی موتورسیکلت قاچاق دستگیر و همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.