رونمایی از گوشی OPPO Find x3 در ماه مارس

شرکت oppo قرار است گوشی موبایل جدید خود که پرچمدار این شرکت است را در ماه مارس رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شرکت‌های متفاوتی وجود دارند که در زمینه تولید تلفن همراه هوشمند فعالیت دارند و برای اینکه بتوانند بازار را در اختیار خود قرار دهند، رقابت زیادی با سایر شرکت‌های فعال در این زمینه دارند.

 یکی از این شرکت‌های سازنده oppo است که اخیرا تلفن همراه جدیدی را طراحی کرده، شرکت oppo تولیدکننده وسایل الکترونیکی است که در کشور چین فعالیت دارد و محصولات عمده خط تولید این شرکت mp3 player، مدیا پلیر‌های قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و اسمارت فون‌ها هستند.

شرکت oppo در ۲۰۰۴ تأسیس شد و این شرکت در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود. این شرکت تلفن همراه جدیدی را به اسم FIND X3 طراحی کرده که قرار است به عنوان پرچم‌دار این شرکت وارد بازار شود.

گوشی موبایل Find x3 چه تاریخی عرضه می‌شود؟

در حالی که شایعات زیادی پیرامون گوشی موبایل جدید oppo سری Find X3 در چند وقت اخیر منتشر شده، اما در روز‌های گذشته اخبار جدیدی هم از تاریخ عرضه این گوشی منتشر شده است.

رونمایی از گوشی oppo fond x3 در ماه مارس

طبق اعلام شرکت Oppo قرار است که این شرکت موبایل جدید خود را که پرچمدار خانواده Find X3 است در ماه مارس به بازار عرضه کند و مراسم رونمایی آن هم در ساعت ۱۹:۳۰، ۱۱ مارس برگزار می‌شود.

البته بهتر است در نظر داشته باشید که این مراسم رونمایی در کشور چین برگزار خواهد شد و هنوز اطلاعات دقیقی از جزئیات و سیستم فنی این گوشی در دسترس نیست.

رونمایی از گوشی oppo fond x3 در ماه مارس


بیشتر بخوانید


همچنین در مراسم رونمایی از گوشی موبایل oppo find x3 قرار است گوشی‌های هوشمند X3 Pro و X3 نیز در مراسم قرار بگیرند و گوشی‌های X3 Lite و X3 Neo و Reno 5 Pro + و Reno5، 5G نیز که در گذشته از آن‌ها رونمایی شده بود، در معرض دید عموم شرکت‌کنندگان در مراسم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار