حیدر بهاروند:

چهار سال گذشته در فدراسیون فوتبال زحمات زیادی کشیده شده است

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درباره مجمع انتخاباتی این فدراسیون توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند سرپرست حال حاضر فدراسیون فوتبال در مراسم انتخابات ریاست این فدراسیون عنوان کرد: بعد از فراز و نشیب‌های زیاد سال گذشته توانستیم اساسنامه فدراسیون فوتبال را به تصویب فیفا و مجمع برسانیم و شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم؛ و از همه عزیزانی که به ما در یک سال گذشته کمک کردند، تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: امیدوارم انتخابات خوبی برگزار شود و فردی که توسط اعضا انتخاب می‌شود بتواند سکان هدایت فدراسیون را به خوبی در دست بگیرد و پیشاپیش برای او آرزوی موفقیت دارم.

حیدر بهاروند گفت: در چهار سال گذشته زحمات زیادی در فوتبال ما کشیده شده و باید به آن‌ها نیز اشاره کنم. البته مشکلاتی هم بود، اما نباید اتفاقات خوب را فراموش کنیم.

او گفت: موفقیت تیم ملی کشورمان در جام جهانی و اتفاقات خوب دیگر با تلاش همه همکاران ما در فدراسیون بوده است که باید به آن اشاره کنیم.

او ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ ما در سال گذشته کار بسیار سختی بود. ما توانستیم با اجازه از مقامات و فراهم کردن شرایط درست بهداشتی که به دلیل ویروس کرونا مجبور به انجام آن شدیم، مسابقات لیگ خود را ادامه دهیم در حالی که اکثر لیگ‌های جهان چند ماهی مجبور به تعویق بازی‌های خود شدند. شرایطی که در این فصل نیز ادامه داشت و ما توانستیم مسابقات خود را برگزار کنیم.

بهاروند عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ما بدهکار است، اما اگر مطالباتمان در فیفا آزاد شود، متوجه می‌شویم که بدهی ما ناچیز است و پول فراوانی در حساب فدراسیون فوتبال وجود دارد.

او ادامه داد: خیلی از دوستان مانند اعضای هیئت رئیسه، وزارت ورزش و جوانان، کمک کردند که بتوانیم این مجمع را برگزار کنیم تا رئیس آینده فوتبال کشورمان انتخاب شود. امیدوارم فردی که انتخاب می‌شود بتواند فوتبال ما در مسیر رشد و توسعه هدایت کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
4ساله پدر فوتبال وفدراسیون فوتبال رو با باند بازیتون در اوردید بعد با دروغ بهش افتخار میکنید واقعا چه رویی دارید شما؟؟ سیاه ترین و تاریک ترین سالهای فوتبالی ایران تو این 4سال بود چرا به افکار عمومی مردم توهین و دروغ میگید
آخرین اخبار