کودک آزاردیده سبزواری جراحی شد/ قطع انگشت کودک بر اثر جراحت شدید

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک آزاردیده سبزواری که هفته گذشته مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود جراحی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقرزاده مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کودک آزاردیده که هفته گذشته مورد شکنجه پدر قرار گرفته بود در بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او افزود: در این عمل جراحی انگشت پنچم پای راست این کودک به علت جراحت شدید قطع و انگشت چهارم آن حفظ شد و این کودک هم اکنون تحت مراقبت شدید درمانی قرار دارد و حال او مساعد است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: اندام‌های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با انجام فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است.

باقرزاده بیان کرد: این کودک آزاردیده از همان لحظاتی که مورد شکنجه قرار گرفته بود پرخاشگر و بی قرار بود که با اقدامات به موقع روانپزشکی و مشاوره‌ای شرایط روحی او بهبود یافته است.

 


بیشتر بخوانید



حسین دولت آبادی سرپرست اداره بهزیستی سبزوار نیز گفت: این پسربچه که هفته گذشته به وسیله پدر و نامادری در یکی از مناطق ششتمد مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود هم اینک در بیمارستان امدادی سبزوار بستری و تحت درمان است.

او افزود: اطلاع رسانی به موقع و احساس مسئولیت همسایگان موجب دخالت بهزیستی و دادستانی در زمینه این کودک آزاری شد.

سرپرست اداره بهزیستی سبزوار  ادامه داد: کارشناسان اورژانس اجتماعی برای بررسی وضعیت کودک آزاردیده و روشن شدن ابعاد موضوع وارد عمل شده‌اند.

دولت آبادی بیان کرد: اعتیاد والدین به مواد مخدر عامل نخست کودک آزاری در این شهرستان است و پس از آن آسیب‌های اجتماعی، اختلالات روانی و طلاق از دیگر علل آزار کودکان به شمار می‌روند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۲۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
خدا لعنتش کنه که این بلا رو سر بچه خودش میاره حیفه اسم انسان را به این آدم نسبت بدیم از حیوون هم پست تر هست .باید به اشد مجازات برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
ادم با بچش مگه می‌تونه همچین کاری کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
ادم با بچش مگه می‌تونه همچین کاری کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۲:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
دادگاه حضانت بچه رو به مادربزرگ ( پدر معتادش ) سپرده بود
چرا ما در بزرگ بچه رو به پدرش سپرده هس وقتی نمیتونه حضانت شو قبول کنه چرا میره دادگاه حضانت میخاد ؟؟

چرا دادگاه یا بهزیستی پیگیر وضع اینطور کودکان نمیشه تا ببینه وضع بعد حضانتش چطوره ؟؟


این چ قانونی هس ؟؟