درخشش دانشجویان فنی و حرفه‌ای سمنان در مسابقه ملی سایکو ماسک

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با درخشش در مسابقه ملی سایکوماسک، رتبه‌های برتر این مسابقات را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در این رقابت‌ها ، الهام حیدری حیدرآبادی دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته عکاسی اول شد.

فاطمه ارشادی پور دانشجوی رشته ارتباط تصویری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان رتبه دوم بخش پوستر و سیده الهه موسوی دانشجوی رشته گرافیک دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان رتبه سوم بخش طراحی را کسب کردند.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: این مسابقه با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت مراکز مشاوره، بهداشت و کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه سمنان و دانشگاه صنعتی شریف با هدف مدیریت بحران کووید-۱۹ در قالب پویش دانشجویی " سلامت روان برای همه و پویش من ماسک می‌زنم “ برگزار شد.

مسئولیت اجتماعی، خود شفقتی و دگر شفقتی، کرونا و خانواده کرونا، کرونا و اختلالات روانی، کرونا و آموزش مجازی، کرونا و شادکامی، پسا کرونا، سواد سلامت روان، تاب‌آوری از جمله محور‌های بخش سلامت روان و خودمراقبتی و دگر مراقبتی، قطع زنجیره انتقال، کرونا، تغذیه و طب سنتی، مدافعان سلامت، کرونا و محیط زیست، کرونا و زندگی دانشجویی، شهروندان و بیماری مسری، شستشو، ضدعفونی؛ ایمنی یا سلامت، کرونا، تحرک فیزیکی و ماندن در خانه محور‌های بخش سلامت جسم این مسابقه بود.

در مجموع ۷۵۶ اثر در هفت محور (کاریکاتور. موشن گرافی، پوستر، پادکست، عکاسی، کلیپ و طراحی) به دبیرخانه این دوره از مسابقات ارسال شد که در نهایت ۱۶ اثر از هر محور به مرحله نهائی داوری راه پیدا کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.