دوره آموزش امر به معروف و نهی از منکر در سیستان وبلوچستان برگزار شد

معاون رسانه، آموزش و فرهنگ‌سازی ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین دوره آموزشی این فریضه الهی ویژه مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

سیدمجتبی طباطبایی‌زاده معاون رسانه، آموزش و فرهنگ‌سازی ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهارداشت: با توجه به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و ترویج این ۲ واجب فراموش شده در میان مردم و کارکنان دولتی، نشست‌هایی با استاندار، معاون سیاسی ‌اجتماعی و مدیرکل روابط عمومی استانداری تشکیل شد که ماحصل آن برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی شد.

او  افزود: از آنجا که مدیران روابط عمومی به طور معمول با تعداد زیادی از کارکنان و ارباب رجوع در ارتباط هستند طبیعتا نقش بسزایی در احیای این دو فریضه دارند که در همین راستا این دوره آموزشی با رعایت فاصله اجتماعی و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در محل استانداری سیستان وبلوچستان به صورت تخصصی برگزار شد.

معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل جلوگیری از تراکم جمعیت، مدیران و اعضای روابط عمومی فرمانداری های سایر شهرستان‌ نیز به صورت وبینار و در بستر اینترنت در این دوره آموزشی شرکت کردند که بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.

او با بیان اینکه این دوره به صورت مشترک با استانداری سیستان وبلوچستان برگزار شد افزود: مقرر شد با هماهنگی سازمان مدیریت، گواهینامه شرکت در دوره امر به معروف و نهی از منکر به شرکت کنندگان داده شود.

طباطبایی زاده ادامه داد: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مدیرکل صداوسیما مرکز و امام جمعه موقت زاهدان و رئیس هیات اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سرفصل‌های آموزشی این دوره تخصصی را تدریس کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار