برگزاری چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران به میزبانی دانشگاه یزد

دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران گفت: چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران به میزبانی دانشگاه یزد به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد فرشی دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران گفت: دبیران علمی این کنفرانس از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ویندزور (Windsor) کانادا هستند و اعضای کمیته علمی را ۱۱ نفر از هفت کشور دنیا و هفت نفر از دانشگاه‌های مختلف ایران تشکیل داده‌اند.

او درباره دریافت و داوری مقالات این دوره از کنفراس هندسه محاسباتی ایران اظهار داشت: در مجموع ۱۷ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد با داوری هر مقاله از سوی حداقل سه نفر از اعضای کمیته علمی، در نهایت ۱۱ مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد.

فرشی ادامه داد: مجموع نویسندگان مقالات تأیید شده ۲۲ نفر از ایران، هفت نفر از کانادا، سه نفر از آمریکا، یک نفر از سوئد و یک نفر از هند است. دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران گفت: در این کنفرانس ۱۲۰ نفر از ۱۰ ملیت ثبت نام کردند که ۳۴ نفر از آنان از خارج از کشور و بقیه از دانشگاه‌های مختلف ایران بودند.

او افزود: سخنران مدعو این کنفرانس پروفسور آنیل ماهشواری (Anil Maheshwari) از دانشگاه کارلتون کانادا بود و ۱۱۰ نفر به صورت آنلاین در این کنفرانس شرکت کردند که به طور میانگین حدود ۴۰ نفر در جلسات ارائه مقالات حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.