کرونا به زندگی ۴ بوشهری دیگر پایان داد

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: چهار نفر دیگر به قربانیان کرونا در این استان افزوده شدند و تعداد قربانیان به ۸۹۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: امروز چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید. این افراد شامل آقایی ۵۲ ساله و دو خانم ۸۷ و ۴۷ ساله با سابقه بیماری صرع، عقب ماندگی ذهنی، دیابت و فشار خون و خانمی با ۴۷ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای هستند.

او، مجموع جانباختگان کرونا را در استان بوشهر تا ۱۸ اسفند، ۸۹۷ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۲۰ نفر مشکوک به این ویروس بوده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر همچنین بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۰۵ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ نفراز بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد دو نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۸۰۲ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

کشمیری، افزایش آمار مبتلایان را زنگ خطری برای استان خواند و از مردم خواست دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

او همچنین به مردم تاکید کرد که از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز کنند و میزبان مسافرانی از این استان‌ها نیز نباشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.