بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۰ اسفند؛

واکنش امیر عبداللهیان به حمله نظامی آمریکا در سوریه/ واکسن VIP نخواهیم داشت، لطفا تقاضا نفرمایید

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌ چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل؛ درباره موضع رئیس جمهور جدید آمریکا در قبال داعش نوشت:

" بایدن رییس جمهور جدید آمریکا در شعار‌های انتخاباتی خود از جنگ علیه تروریسم سخن گفت، اما دستور وی برای حمله به نیرو‌های بومی مبارزه کننده با داعش نشان داد که کاخ سفید با اعمال سیاست دوگانه در استفاده از تروریسم، دوست داعش می‌ماند. فقط ماسک مستاجران جدید کاخ سفید تغییر کرده است."

.

پیروز حناچی، شهردار تهران؛ با انتشار تصاویری از افتتاحیه چند میدان میوه و تره بار جدید در تهران نوشت:

" تا نیمه‌ فروردین‌ماه ۱۹ بازار جدید میوه و تره‌بار در تهران به بهره‌برداری می‌رسد و امروز شاهد افتتاح ۸ بازار از این تعداد به همراه ساختمان متمرکز سازمان مدیریت میادین و تره‌بار بودیم.
طی این دوره‌ مدیریت شهری و تاکنون  ۷۴بازار جدید احداث و  ۵۴ بازار نیز نوسازی شده است.

خوشبختانه نتایج نظرسنجی‌ها و ثبت بیش از یک میلیون خرید روزانه، حاکی از استقبال شهروندان از خدمات فراگیر، عادلانه و قابل‌قبول این بازار‌ها است. محصولات در این بازار‌ها حدود  ۴۰درصد ارزان‌تر ارائه می‌شود. برای ادامه‌ی این شرایط و حفظ رضایت شهروندان تمام تلاشمان را به‌کار خواهیم بست."

.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ با انتشار توئیتی درباره واکسن کرونا نوشت:

" تلقیح واکسن کرونا به کادر درمان و سالمندان و جانبازان مقیم آسایشگاه‌ها در هفته جاری به ۱۱۰ هزار دز خواهد رسید، تزریق واکسن افراد مشمول فاز ۱ تا نوروز انجام میشود، هیچ تغییری در اولویت بندی برنامه جامع واکسیناسیون کرونا اعمال نخواهد شد، VIP نخواهیم داشت، لطفا تقاضا نفرمایید."

.

رضا پورحسین، قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی؛ مسئله‌ای را درباره مواضع سیاسی مطرح کرد و نوشت:

" تجدیدنظر در مواضع سیاسی فرهنگی و اجتماعی به سوی هنجار‌ها خیلی خوب است؛ اما «تلون» در مواضع، بنا بر شرایط، معنای خوبی ندارد.
هرکسی «خودش» باشد بهتر است!"

.

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛ درباره جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا نوشت:

" بایدن و تیمش فقط مقداری بهتر از ترامپ و تیمش حرف می‌زنند، و این یعنی دستکش مخملی را دوباره به دست کرده اند!
دست چدنی"

امیر عبداللهیان: فقط ماسک مستاجران جدید کاخ سفید تغییر کرده است / واکسن VIP نخواهیم داشت، لطفا تقاضا نفرمایید /

علی خضریان، نماینده مجلس شورای اسلامی؛ با انتشار تصاویری از سفرش به سیستان و بلوچستان نوشت:

" در سفر به بلوچستان و بازدید از مناطق مرزی از جمله سراوان، با سوختبران پیرامون خروج سرمایه ملی گفتگو کردم که پیشنهاد قابل تأملی مطرح شد و آن اینکه دولت به جای همراهی با تحریم‌های موجود، ضمن فروش بنزین با نرخ نزدیک به قیمت منطقه در مرز، امنیت صادرکنندگان خرد را نیز تامین کند."

امیر عبداللهیان: فقط ماسک مستاجران جدید کاخ سفید تغییر کرده است / واکسن VIP نخواهیم داشت، لطفا تقاضا نفرمایید /

سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  با انتشار تصویری از جلسه با پیروز حناچی شهردار تهران نوشت:

" در دیداری که به همراه مدیرعامل محترم و یکی از اعضاء هیئت مدیره باشگاه با شهردار محترم تهران داشتیم، مذاکرات خوبی برای بهبود امور باشگاه انجام شد.
در این نشست جناب دکتر حناچی قول مساعد دادند تا ورزشگاه شهید کاظمی را به باشگاه پرسپولیس واگذار کرده و ترتیبی داده شود که با سرعت بیشتری توافقات با وزارت ورزش برای انتقال سند به باشگاه پرسپولیس به نتیجه رسیده و ورزشگاه به مالکیت باشگاه درآید.
علاوه بر این با حسن نظر و همکاری صمیمانه جناب دکتر حناچی قرار شد با توجه به ماهیت اجتماعی و فرهنگی باشگاه، یک ردیف بودجه مشخص در شهرداری به باشگاه اختصاص داده شود.
در این جلسه پیشنهاد‌هایی هم برای درآمدزایی پایدار و طرح‌های اقتصادی ارائه کردیم که امیدواریم با همکاری شهرداری تهران به نتایج خوبی برسیم.
از جناب دکتر حناچی و مجموعه شهرداری تهران برای این همراهی کمال تشکر و قدردانی را دارم و ان‌شاءلله به زودی شاهد اتفاقات خوبی برای باشگاه محبوبمان باشیم."

امیر عبداللهیان: فقط ماسک مستاجران جدید کاخ سفید تغییر کرده است / واکسن VIP نخواهیم داشت، لطفا تقاضا نفرمایید /

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار