جاعلان معاینه فنی خودرو در همدان به دام افتادند

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند جعل صدور معاینه فنی خودرو در همدان و دستگیری اعضای این باند خبر داد.

به گزارش خبرنگار. گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسدبیگی, رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی اعلام مرکز تعویض پلاک استان، مبنی بر عدم وجود سابقه معاینه فنی در سیستم تعویض پلاک، خودرو‌های مدل پایین دارای کارت معاینه فنی مراجعه کننده به این مرکز، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: مالکان خودرو‌ها به پلیس آگاهی احضار شدند که با اعتراف به استفاده از سند جعلی ۳ نفر با هویت‌های معلوم با دریافت ۲۵۰ هزار تومان اقدام به تهیه‌ی معاینه فنی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: پس از دریافت اظهارات استفاده کنندگان اسناد مجعول و جمع آوری ادله و مستندات در نهایت ۳نفر متهم در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر که جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ اسد بیگی گفت: متهمان به بزه انتسابی  اعتراف  و اعلام کردند شخصی ناشناس با ما تماس و اعلام داشتد معاینه فنی را جعل می‌کند و از ما خواست تا رابط او در همدان شویم که ما هم قبول کردیم.

او افزود:در نهایت پس از انجام اقدامات پیچیده پلیسی، مخفیگاه جاعل در یکی از شهر‌های مرکزی کشور شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی به همراه ۲زن که از همکاران او بودند دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان مبنی بر جعل اسناد معاینه فنی و ارسال به سایر استان‌ها بیان داشت: هر ۶متهم با قرار صادره از طریق مرجع قضائی روانه زندان مرکزی همدان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار