ربیعی:استقلال احتیاجی به تمجید من ندارد/ آرزویم دیدن مس در لیگ قهرمانان آسیا است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار این تیم برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی برابر استقلال اظهار داشت: امیدوارم رئیس جدید فدراسیون فوتبال با آگاهی، درد شناسی و اقتدار در تمامی ابعاد به رشد و پویایی فوتبال کشور در ۴ سال آینده کمک کند و به جای شعار به شکل عملیاتی در فوتبال کار کند. هر ۴ شرکت کننده این انتخابات قابل احترام هستند. به عزیزی خادم تبریک و به بقیه نامزدها خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فوتبالی عاری از هرگونه حسادت را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: تعطیلی ۱۵ روزه را برای نیم فصل کافی نمی‌دانم، اما اول قرار نبود تعطیلی ۲ هفته باشد. به هر حال سعی کردیم تیم را از لحاظ روحی و تاکتیکی مهیای بازی کنیم.

ربیعی در خصوص بازیکنان جذب شده در نیم فصل گفت: اگر نیاز باشد از امینی و سلیمانی بازیکنان جدیدمان، در دیدار مقابل استقلال استفاده می‌کنیم. جذب این ۲ بازیکن به جهت کاهش میانگین سنی تیم بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: استقلال نیازی به تمجید من ندارد. استقلال تیم پرهوادار و پر مهره‌ای بوده و نماینده ایران در آسیا است. تعطیلی نیم فصل بیش از تیم ما به استقلال کمک کرد و این تیم توانست خودش را برای بازی برابر مس رفسنجان آماده کند. استقلال را تیم خوبی دیده و برای فکری احترام زیادی قائل هستم و قطعا بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. تلاش من و کادر فنی این بود که مس رفسنجان را از شخصیت یک تیم لیگ یکی خارج کنیم.

ربیعی در ادامه تصریح کرد: تمامی کارشناسان و مربیان لیگ برتر با من هم عقیده هستند که تیم ما توانسته یک تولد دوباره‌ برای شهر رفسنجان ایجاد کند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص افزایش سطح توقعات هواداران از این تیم عنوان کرد: افزایش سطح توقعات هواداران طبیعی است، اما واقع بینی نباید فراموش شود. به تمامی هواداران قول می‌دهم که در نیم فصل دوم نیز مانند نیم فصل اول از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که به روند رو به رشد خود ادامه دهیم، اما این انتظار را دارم که توقع بی جا از تیم نداشته باشند، زیرا تازه به لیگ برتر صعود کرده ایم و هدف گذاری ما در این فصل تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر است. به امید خدا در سال‌های بعد با رفع خیلی از نواقص شاهد تشکیل تیمی مدرن و قدرتمند مانند باشگاه‌های بزرگ کشور خواهیم بود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان کرمان و شهر رفسنجان باشیم. آرزوی من این است که یک روز شاهد حضور مس رفسنجان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

ربیعی در پایان گفت: تیم مس رفسنجان و بازیکنان شایسته تقدیر هستند. از هواداران درخواست می‌کنم تا جای ممکن از این تیم حمایت کنند و هر چقدر انرژی مثبت به بازیکنان انتقال داده شود بازیکنان انگیزه بیشتری می‌گیرند تا در انتهای فصل مس رفسنجان را با یک رتبه آبرومند در لیگ برتر حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار