اجرای موفقیت آمیز طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح شهید سلیمانی به کمک سایر دستگاه های اجرایی به کنترل ویروس کرونا در استان کرمانشاه کمک کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه و و رئیس کارگروه امداد و نجات شورای پدافند غیرعامل هلال احمر  در جلسه کارگروه امداد و نجات شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه، اظهار کرد: بیان آموزش‌های لازم به مردم و نیروی‌های امدادی و شناخت تهدیدات در هنگام وقوع حوادث بسیار مهم است.

او با اشاره به اینکه حفاظت از مردم یکی از اهداف بسیار مهم کارگروه امداد و نجات و شورای پدافند غیرعامل است، افزود: آموزش، آمادگی و پیشگیری از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کارگروه امداد و نجات شورای پدافند غیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: با همت و تلاش دستگاه‌های اجرا کننده طرح شهید سلیمانی خوشبختانه این طرح به کنترل شیوع ویروس کرونا کمک کرده است.

معتمدی بیان کرد: آموزش و برگزاری مانورهای تئوری و میدانی گام‌های مؤثری در توانمندسازی و کسب آمادگی دستگاه‌های امدادی است.

او گفت: تخلیه اضطراری به عنوان بخشی از فرایند امداد و نجات در هنگام وقوع حوادث گوناگون باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار