فرماندار شهرستان اسکو؛

کمبود نیروی آموزشی در سال تحصیلی جدید درشهرستان اسکو

فرماندار شهرستان اسکو مهمترین دغدغه آموزشی این شهرستان را کمبود نیروی آموزشی در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بابک رضی منش فرماندار شهرستان اسکو در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو گفت:با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی شهرستان اسکو بواسطه استقرار مساکن مهر، در سال تحصیلی جدید ۲۳۵ نفر نیروی آموزشی نیاز داریم و این در حالی است که چارت سازمانی آموزش و پرورش این شهرستان جوابگوی تعداد۲۸ هزار دانش آموز نیست و باید این چارت افزایش یابد.

اومهمترین چالش و همت این شهرستان را تکمیل و بهره برداری از واحد‌های آموزشی نیمه تمام عنوان کرد و افزود:در حال حاضر ۵ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیمه تمام در حال احداث است ،که لزوم تامین بودجه برای اتمام وبهره برداری از آن‌ها در سال تحصیلی جدید را می‌طلبد.

او همچنین از همت خیرین برای تامین تبلت و گوشی دانش آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت:از ۲۸ هزار جمعیت دانش آموزی این شهرستان ۲۷۸۸ نفر فاقد تبلت دانش آموزی بودند،که تاکنون به همت خیرین ۲۰۰۶ دستگاه تبلت تهیه و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

فرماندار اسکو همچنین از دایر بودن مدارس در مناطق محروم روستایی و فاقد پوشش اینترنت خبر داد و گفت:در تمامی روستا‌هایی که فاقد پوشش اینترنت باشند معلمان در مدارس حضور یافته و با رعایت شیوه نامه‌های کرونایی امر آموزش را انجام می‌دهند و هیچ دانش آموزی بدون آموزش نمانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.