پرداخت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های صنعتی

سرپرست فرمانداری گچساران گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای کمک به توسعه واحد‌های صنعتی در گچساران پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اتابک سرپرست فرمانداری گچساران و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران بازدید کردند.
 
در این بازدید از واحد‌های فعال و غیر فعال بازدید و مشکلات ان‌ها بررسی شد و کارخانه آب معدنی، دستمال کاغذی، آرد، لوله پلی اتیلن و اکسیژن ساز از مهمترین طرح‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندار گچساران در این بازدید گفت: در شهرک صنعتی چهار بیشه ۴۳ واحد وجود دارد که ۲۰ واحد غیر فعال و ۲۳ واحد نیز فعال است.
 
اتابک با بیان اینکه به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، پرداخت تسهیلات در دستور کار است، افزود: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای کمک به توسعه چندین واحد در اختیار آن‌ها قرار گرفت.
 
اتابک بیان کرد: باید تلاش شود که از همه ظرفیت واحد‌های صنعتی استفاده شود.
 
موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم گفت: کار ایجاد روشنایی در این شهرک در دستور کار است و پیمانکار نیز انتخاب شده و به زودی کار شروع می‌شود.
 
شریفی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه واحد‌های تولیدی با ظرفیت ۵۰ تا ۱۰۰ درصد کار می‌کنند، گفت: کمبود نقدینگی، نبود بازار فروش و معوقات بانکی از مهمترین مشکلات واحد‌های این شهرک است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.