شلیک پلیس در گرگان ۲ سارق را زمین گیر کرد

فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری ۲ سارق کابل حین سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ محمد شیرازی فرمانده انتظامی گرگان گفت: ۲ سارق کابل برق که حین سرقت بدون توجه به فرمان ایست پلیس و با تهدید ماموران با یک دستگاه موتورسیکلت متواری شده بودند، با شلیک پلیس زمین گیر شدند.

او ادامه داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت کابل برق توسط ۲ سارق در ساعت ۲ بامداد امروز در یکی از محلات گرگان، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید رجائی و یگان امداد شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور ماموران در صحنه و صحت موضوع، سارقان در حالیکه مقداری کابل برق را سرقت کرده بودند با مشاهده خودرو پلیس، با یک دستگاه موتورسیکلت بدون توجه به دستور مکرر ایست پلیس اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی گرگان افزود: در یک تعقیب و گریز پلیسی، سارقان پس از اینکه عرصه را برخود تنگ دیدند به جهت فرار از صحنه با سلاح سرد و قمه به سمت ماموران حمله ور شدند.

سرهنگ شیرازی افزود: در نهایت با توجه به عدم توجه سارقان به هشدار‌های مکرر پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح هر ۲ سارق را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف آلات و ادوات سرقت و مقادیری کابل مسروقه از سارقان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.