شعبه ویژه پیشگیری از تخلف انتخاباتی در هشترود دایر شد

رئیس دادگستری هشترود گفت: برگزاری پرشور انتخابات همراه با صیانت از سلامت آن ضروری بوده و بر همین اساس شعبه ویژه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در این شهرستان دایر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،استادی رئیس دادگستری هشترود در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شهرستان هشترود گفت: دشمنان برای ایجاد ناامیدی بین مردم و کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو تلاش می‌کنند و در مقابل ما نیز باید در مسیر برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور گام برداریم.

او گفت نقش رسانه‌ها به ویژه در ایام کرونایی که تبلیغات انتخاباتی حضوری نخواهد بود، دارای اهمیت ویژه است و اصحاب رسانه باید در جهت معرفی بیشتر کاندیدا‌ها و ایجاد شور و شعور انتخاباتی تلاش کنند.

استادی گفت: دستگاه قضایی در این شهرستان با مواردی که امنیت انتخابات را خدشه‌دار کند  اغماضی نخواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه انتخابات پیش‌رو سرنوشت بهتر نظام اسلامی را رقم خواهد زد، گفت اگر خللی به انتخابات وارد شود با متخلفان و مجرمان برخورد قضایی خواهد شد.

او  افزود: در حوزه انتخابیه هشترود ۵۱ هزار و ۶ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۵۲۱ نفر خواهر و مابقی برادر هستند.

استادی به تعداد رای اولی‌های شهرستان هم اشاره  کرد و گفت: هزار و ۲۰۷ نفر هم در قالب رای‌اولی می‌توانند در این شهرستان پای صندوق‌های رای بروند که از این تعداد ۶۴۴ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار