جانمایی احداث درمانگاه جدید تامین اجتماعی در دامغان انجام شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: جانمایی ایجاد درمانگاه جدید تامین اجتماعی در دامغان انجام شد و اقدام‌های لازم برای تخصیص اعتبار در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مجتبی اکرم مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان در نشست بررسی احداث درمانگاه تامین اجتماعی دامغان گفت : ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی دامغان به صورت جدی در دستور کار است و در تلاشیم با انجام اقدام‌های اولیه و کسب مجوز‌های لازم از محل بودجه سال ۱۴۰۰ برای ساخت این درمانگاه اعتبار لازم را دریافت کنیم.

او افزود : تاریخ ساخت درمانگاه فعلی تامین اجتماعی دامغان مربوط به ۴۲ سال قبل است که بازسازی کلی آن در سال ۸۵ انجام شد.

اکرم بیان کرد: با توجه به حدود ۶۲ هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در دامغان و قدمت بالای درمانگاه فعلی، ساخت درمانگاه جدید در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با ایجاد این مکان بتوانیم خدمات درمانی خوبی را به جامعه هدف در شهر دامغان ارائه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: مصوبه ایجاد کلینیک جدید در بهمن‌ماه امسال اخذ شد و با توجه به رایزنی مسئولان محلی و مشاهده زمین‌های پیشنهادی، زمین موجود در خیابان جمهوری دامغان برای ایجاد این درمانگاه انتخاب شد.

مجتبی اکرم تصریح کرد: زمین جدید معرفی شده با توجه به کاربری اداری و انتظامی، نیازمند موافقت فرماندار و فرماندهی انتظامی دامغان است تا بتوانیم با تغییر کاربری، مراحل اداری تخصیص اعتبار برای ایجاد درمانگاه را دنبال کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: موافقت و صدور مجوز ساخت و اختصاص اعتبار براساس رتبه‌بندی میزان نیاز شهرستان‌های سراسر کشور به مرکز درمانی ملکی صادر می‌شود که برای ایجاد درمانگاه جدید، موافقت اولیه اخذ شده است.

همچنین فرماندار دامغان گفت : درمانگاه فعلی تامین اجتماعی دامغان، کلیه خدمات درمانی را به نحو مطلوب به افراد بیمه‌شده در دامغان ارائه می‌کند.

مهدی بندرآبادی تصریح کرد: در تلاشیم تا با تسهیل شرایط، بتوانیم برای رفاه عمومی همشهریان گام برداریم و شاهد ساخت و بهره‌برداری این درمانگاه باشیم.

در این نشست به منظور تسهیل در روند دریافت اعتبار و مجوز‌های لازم، با توجه به نیاز تغییر کاربری از اداری _ انتظامی به درمانی، ۲ مجموعه فرمانداری دامغان و فرماندهی انتظامی این شهر، موافقت خود را جهت اعلام رضایت مبنی بر واگذاری زمین جهت ایجاد درمانگاه اعلام کردند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.