بسته حوادث؛

مرگ مادر و پسر بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه/خیارشورهای قاچاق مذاق صاحبش را تلخ کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مرگ مادر و پسری بر اثر گازگرفتگی در یکی از محلات شهر و در ساعات ابتدایی بامداد امروز (یازدهم اسفند) رخ داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ دو نفر در یک واحد مسکونی واقع در شهرک کیهانشهر، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه و در تحقیقات اولیه مشخص شد مادری ۷۰ ساله به همراه پسر ۵۰ ساله‌اش در منزل مسکونی خود به علت گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می‌دهد گاز از لوله خروجی آبگرمکن نشت پیدا کرده و همین امر موجب مرگ این دو نفر شده است.

دلیری از انتقال پیکر مادر و پسر فوت شده به پزشکی قانونی جهت انجام تشریفات قانونی خبر داد و از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی اهتمام لازم را به عمل آورده و از سالم بودن شیر‌های گاز و خروجی آن‌ها مطئن باشند .

کشف ۱۵ تن خیار شور غیربهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب، از کشف ۱۵ تن خیار شور غیربهداشتی با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

منصور محمدی گفت: ماموران انتظامی گیلانغرب حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته ۱۵ تن خیارشور غیربهداشتی و عموما فاسد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از دستگیری راننده خودرو که ساکن استان ایلام است خبر داد و گفت: این فرد به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم تحویل شد .

کشف ۴۱۵ میلیون ریال روغن احتکار شده در کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۴۱۵ میلیون ریال روغن احتکار شده در کرمانشاه خبر داد.

جلیل سلطانی افزود: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود تعداد زیادی روغن خوراکی احتکار شده در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل احتکار که در شهرک رسالت قرار داشت شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه ادامه داد: در این بازرسی ۶۰ بطری ۸۱۰ گرمی روغن نباتی، ۲۲ کارتن روغن جامد ۱۶ و ۱۰ کیلوگرمی و یک کارتن روغن جامد شیرینی آردی احتکاری کشف شد.

سلطانی ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۴۱۵ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: در این راستا یک نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار