آغاز طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در خوزستان

جانشین قرارگاه پیشرفت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اجرای طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در ۳۰۰ روستای استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار مصطفی مجدی نسب جانشین قرارگاه پیشرفت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: اجرای طرح واکسیناسیون دام‌های سبک و سنگین در ۳۰۰ روستای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با همکاری اداره کل دامپزشکی استان آغاز شد.

او بیان داشت: تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت و مجموعه قرارگاه پیشرفت سپاه بنا دارد در سال آینده کلیه نقاط هدف را از بیماری دامی و آفات و مشکلات معیشت مردم عاری کند.

مجدی نسب افزود: این اقدام با کمک گروه‌های جهادی و مردم روستا‌ها صورت می‌گیرد و هدف این است مردم روستایی فعال شوند و بتوانند با حضور حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام مشکلات خود را مرتفع کنند.

در حوزه دام سبک و سنگین که یکی از محور‌های اصلی اشتغال و معیشت مناطق روستایی در استان خوزستان است، به یاری خداوند در کنار مردم حاضر و پا به پای آن‌ها مشکلات را برطرف کنیم و همه مجموعه قرارگاه پیشرفت سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در خدمت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.