مربی تیم هیات بوکس خوزستان:

مسابقات بوکس در سطح بسیار بالایی برگزار شد

بدیراوی گفت: لیگ برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاهد رقابت پایاپایی بین بوکسور‌های جوان با ملی‌پوشان بودیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فواد بدیراوی مربی تیم هیات بوکس خوزستان گفت:  شاهد رقابت‌های جذاب و دیدنی بین تمام بوکسور‌ها و تیم‌ها در لیگ برتر بودیم که جان تازه‌ای به این رشته داد. سطح مسابقات بسیار بالا بود و بوکسور‌های جوان و گمنام به خوبی با بوکسور‌های ملی‌پوش جنگیدند.

او بیان داشت: به دلیل مصدومیت روزبهانی، شه‌بخش و مقصودی سه بوکسور ملی‌پوشان نتوانستیم رقابت فینال برابر با تیم خوب پلیمر لرستان داشته باشیم. خوزستان رقابت نابرابری در فینال داشت، زیرا پلیمر در بیشتر وزن‌ها سه بوکسور خوب داشت.

بدیراوی افزود: تیم خوزستان با تاخیر بسته شد و تنها دو روز تمرین در اهواز داشتیم، اما پلیمر فقط یک ماه اردو داشت. ضمن اینکه حریف، دو بوکسور خوب بلاروس را هم به خدمت گرفته بود.

مربی تیم هیات بوکس خوزستان تصریح کرد: جعفری و کاووسی از بزرگان بوکس خوزستان حمایت و همراهی بسیار خوبی داشتند و اگر همدلی و این حمایت دست جمعی نبود، نمی‌توانستیم با تیمی که در کمترین زمان لازم بسته شد، چنین عنوانی را کسب کنیم. به نظر من در مقابل تیم‌هایی که هزینه‌های بسیاری داشتند، خوزستان دو برابر بهتر نتیجه گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار