فرماندار دشت آزادگان خبر داد:

برگزاری رزمایش ضدعفونی ادارات و توزیع ماسک در دشت آزادگان/ با یا زینب (س) به جنگ کرونا می‌رویم

سیلاوی گفت: رزمایش ضدعفونی مراکز پرجمعیت، ادارات و توزیع ماسک با رمز یا حضرت زینب (س) در دشت آزادگان آغاز شد.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رزمایش ضدعفونی مراکز پر جمعیت، ادارات و توزیع ماسک با رمز یا حضرت زینب (س) در شهرستان آغاز شد.

او افزود: رزمایش با همت قرارگاه شهید سلیمانی توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بسیجیان جان برکف و با مشارکت ادارات شهرستان از جمله؛ شهرداری‌ها، هلال احمر، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، شرکت گاز، برق و... و با هدف ضد عفونی مراکز پرجمعیت پر خطر، ادارات و همچنین منازل افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان در حال انجام است.

سیلاوی در مراسم آغازین این رزمایش با تقدیر و تشکر از فرماندهی و همچنین بسیجیان این شهرستان که همواره در مواقع سخت و بحران‌ها در کنار مردم این شهرستان بوده اند، اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران سپاه مانند زمان دفاع مقدس همواره در همه حال در کنار ما در قرارگاه مبارزه با کرونا و حوزه بهداشت و درمان شهرستان بوده و هستند و برای پیشرفت اهداف حوزه سلامت خالصانه و مخلصانه در حال جهاد بدون هیچ چشم داشتی می‌باشند و آماده حضور در عرصه مبارزه فرهنگی، سیاسی، سلامت مردم و امداد و درمان و... بوده و با روحیه خستگی ناپذیر فعالیت می‌کنند و این از برکات این نظام مقدس است.

برگزاری رزمایش ضدعفونی ادارات و توزیع ماسک در دشت آزادگان/ با یا زینب (س) به جنگ کرونا می‌رویم

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیز در حاشیه این مراسم با قدردانی از بسیجیان حاضر در این رزمایش گفت: بسیجیان قهرمان این شهرستان از زمان آغاز اپیدمی منحوس کرونا فعالیت گسترده‌ای با هدف پیشگیری از کرونا در این شهرستان داشته ا ند.

او بیان کرد: بسیجیان این شهرستان در تمامی بحران‌ها از جمله سیل و اکنون نیز کرونا حضوری فعال داشته اند و در بحث کمک رسانی و توزیع کمک‌های مومنانه شاهد نقش آفرینی‌های بسیار نیرو‌های فعال بسیجی در کمک رسانی به مردم و ضد عفونی بوده ایم و از ابتدای همه گیری بیماری کووید- ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و در عرصه‌های مختلف از جمله کمک رسانی و خدمات رسانی حضوری فعال داشته اند و پای کار بوده اند.

برگزاری رزمایش ضدعفونی ادارات و توزیع ماسک در دشت آزادگان/ با یا زینب (س) به جنگ کرونا می‌رویم

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.