۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ اسفند ماه)

فهرست 10 گوشی برتر این هفته به مالکیت دو شرکت بزرگ سامسونگ و شیائومی در آمده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  در بین ۱۰ گوشی برتر این هفته، ۵ گوشی جدید دیده می‌شوند که قبلا جایی در این جدول نداشتند. طبق روال چند هفته اخیر رقابت بین شرکت‌های سازنده گوشی، تنها بین سامسونگ و شیائومی است که شرکت کره‌ای کمی وضعیت مطلوب‌تری دارد. جای سوال است که چرا به جز این دو شرکت هیچ گوشی دیگری از هیچ شرکتی دیده نمی‌شود.

رقابت سنگین سامسونگ و شیائومی در بازار تلفن های همراه

جایگاه اول هفته در اختیار +Xiaomi Redmi K۴۰ Pro است که به یک باره در این فهرست ظاهر شده و صدرنشین است. اما شرکت سامسونگ به راحتی رقابت را نمی‌بازد، گوشی Galaxy F۶۲ این شرکت که هفته قبل در صدر بود، کماکان روی سکو قرار دارد و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

البته Galaxy A۳۲ سامسونگ در رده سوم، نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، چون پیش از این خبری از این گوشی در این فهرست نبود. تمام گوشی‌هایی که هفته قبل در این فهرست بودند بخاطر ورود گوشی‌های جدید تنزل رتبه داشته اند، مثلا Galaxy S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ که هفته قبل در رده دوم جای داشت اکنون چهارمین گوشی پرطرفدار این هفته است. درست مثل Samsung Galaxy A۱۲ که از رده سوم به رده پنجم سقوط کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ اسفند ماه)

جایگاه ششم این هفته به گوشی Xiaomi Mi ۱۱ تعلق یافته البته این گوشی هم دو پله سقوط داشته است. نسخه معمولی گوشی صدر نشین این هفته هم در رتبه هفتم قرار گرفته است. شیائومی Redmi K۴۰ به تازگی در این جدول دیده می‌شود. گوشی جدید دیگری که به این جدول راه پیدا کرده Galaxy M۶۲ سامسونگ است که در جایگاه هشتم قرار دارد.

گوشی Poco M۳ شیائومی در ادامه سقوط خود در جدول از رده ششم به نهم رسیده و احتمالا باید با آن خداحافظی کنیم. گوشی هوشمند Redmi K۴۰ Pro شیائومی که دو برادر دیگرش هم در این جدول هستند و تازه وارد است، رتبه دهم را از آن خود کرده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۱ اسفند ماه)


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار