سایه فاضلاب از رودخانه های همدان دور می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان گفت:زمینه توسعه گردشگری و ایجاد پیاده راه حریم رودخانه ها در آینده فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا زمانی, معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان در شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان با اشاره به تلاش شرکت آبفا در مدیریت طرح پاکسازی رودخانه از فاضلاب گفت : طرح پایش و رفع آلودگی رودخانه های همدان از فاضلاب بسیار موفق بوده است .

او افزود : پاکسازی رودخانه ها از ورود فاضلاب زمینه توسعه گردشگری و ایجاد پیاده راه حریم رودخانه ها را در آینده فراهم خواهد کرد .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان همدان ادامه داد : چاه های متروکه و بلا استفاده که دارای مجوز برداشت هستند به متقاضیان دارای شرایط و تولید کننده معرفی شود .

زمانی تاکید کرد : اولویت شورای حفاظت از منابع آب همدان، اجرای مصوبات توسعه ای و بالادستی است و مطالعات تکمیلی رودخانه ها به سرانجام رسیده و در مراحل رفع تصرف حریم قانونی در طول مسیر است.

او اضافه کرد : افتتاح تصفیه خانه مدرن شهرک صنعتی همدان امکان تخصیص پساب باکیفیت را برای واحد های متقاضی مهیا کرده است .

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان گفت : برخورد با احداث چاه و برداشت غیر مجاز آب از منابع آبی شهرستان همدان برابر ضوابط قانونی صورت پذیرد .

زمانی در پایان یاد آور شد : دستگاه های شهرستان همدان برناهه های کوتاه مدت و بلند مدت عمرانی خود را با لحاظ زمان بندی اجرا، در بانک اطلاعاتی ذخیره کنند .

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار