مسوول بودجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

فعالیت‌های رسانه‌ای برای بازدارندگی از کم‌فروشی باید تقویت شود

انصاری گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی در بازدارندگی از کم‌فروشی و احتکار باید تقویت و از الگوهای موفق صنفی در نهی این منکرها استفاده شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بهنام انصاری مسوول بودجه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست مشترک با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان گفت:در گذشته ذخایر معدنی این استان خام‌فروشی می‌شد و هم‌اینک با تلاش و جدیت فضا به سمتی رفته که سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه‌گذاری در معادن سوق پیدا کرده‌اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌ و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و برای مقابله با این جنگ همه باید به درک مشترک برسیم تا بر مشکلات پیروز شویم.

داود شهرکی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی از سوی مردم مشکلات کمبود را در سطح عرضه به دنبال خواهد داشت افزود: کالاهای اساسی به صورت کامل در سیستان و بلوچستان تامین و عرضه شده و مردم به اندازه نیاز کالا را خریداری و از ذخیره‌سازی خودداری کنند.

او  با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت یک وزارتخانه کاملا تخصصی و تاثیرگذار در اقتصاد و مباحث معیشتی مردم نیز بسیار مهم است خاطرنشان کرد: در زمینه نرخ‌گذاری کالاها، تامین، توزیع و کنترل قیمت‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار