توزیع مرغ با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در اردبیل/ کشتار روزانه ۱۳۰ تن مرغ در اردبیل

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از امروز قیمت مرغ به نرخ ۲۰ هزار و۴۰۰ تومان در مراکز عرضه، بازار و مغازه‌ها به فروش می‌رود.

ابراهیم محمدی، مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و اجرایی کردن شیوه نامه تولید و توزیع گوشت مرغ از امروز قیمت مرغ از درب مرغداری ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و به صورت لاشه و عمده ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و به صورت آماده طبخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین و ابلاغ شده است.

او افزود: از کشتار روزانه ۱۳۰ تن مرغ در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: مصرف داخلی استان ۹۰ تن است که از این مقدار ۴۵ تن مازاد بر نیاز استان است که به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از ارائه هر گونه خدمات اعم از واکسن و نهاده‌های دامی برای مرغداری‌های استان بدون محدودیت خبر داد.

محمدی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی در بازار می‌توانند با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس و اطلاع رسانی کنند که در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی و با متخلفان و گران فروشان برخورد و به ارگان‌های نظارتی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.