واکسن کرونا در رگ‌های پرسنل بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد جاری شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان از آغاز ترزیق واکسن کرونا به پرسنل بخش‌های عفونی، ایزوله و ICU شاغل در بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد خبر داد.

ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین مرحله تزریق واکسن کرونا ویژه پرسنل بخش‌های عفونی، ایزوله و ICU بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد به دلیل ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی اجرایی شد.

او با بیان اینکه مراحل بعدی واکسیناسیون در کمترین زمان ممکن و براساس برنامه ریزی معاونت بهداشت انجام خواهند شد، افزود: تزریق واکسن نباید سبب کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی عموم مردم شود، بلکه باید همچنان بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنیم.

حاتم زاده با تشکر از تلاش جهادی پرسنل بهداشت و درمان و نیرو‌های نظامی و انتظامی در اجرای محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، شست و شوی مکرر دست‌ها و صورت را در دستورکار خود قرار دهند و درصورت بروز علائم سرماخوردگی و بیماری کرونا حتما به پزشک مراجعه کنند.

 

آغاز اولین مرحله ترزیق واکسن کرونا به پرسنل بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد

سید حمید نجات رئیس مرکز بهداشت دشت آزادگان با اشاره به اجرای مرحله اول واکسیناسیون ویژه کادر درمان درگیر در بخش کرونایی گفت: ان شاءالله در روز‌های آینده رده‌های دیگر پرسنل و گروه‌های آسیب پذیر جامعه واکسینه می‌شوند، اما از مردم خواهشمندم با پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های اجتماعی و همچنین خودداری از شرکت در مراسم عروسی و فاتحه خوانی و دورهمی‌ها کادر درمانی را در مهار بیماری کووید-۱۹ یاری دهند.

عزیزی رییس بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد و اولین داوطلب تزریق واکسن کرونا بیان کرد: وظیفه برای خدمت به مردم دشت آزادگان سنگین است و با تلاش شبانه روزی سعی در مهار بیماری کرونا و بهبود حال مبتلایان داریم، اما رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و اصناف نیز کمک زیادی به کنترل این بیماری می‌کند.

آغاز اولین مرحله ترزیق واکسن کرونا به پرسنل بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد

آغاز اولین مرحله ترزیق واکسن کرونا به پرسنل بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد

واکسن کرونا در رگ‌های پرسنل بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد جاری شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
حجم زیادی از مشکلات شهرستان دشت آزادگان بخاطر دخالت های نماینده مجلس در اموری هست که او در آن سررشته ندارد برای مثال مدیر بیمارستان برادر نماینده است !!!