اختصاص ۱۱۰ دوز واکسن کرونا به سالمندان و جانبازان جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:۱۱۰دوز واکسن کرونا برای سالمندان و جانبازان جنوب غرب خوزستان تامین شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان روز دوشنبه با بیان اینکه ۱۱۰ دوز واکسن کرونا به سالمندان و جانبازان آبادان، خرمشهر و شادگان اختصاص یافته است گفت:واکسیناسیون این افراد از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

او اظهار داشت: در مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان افراد سالمند، جانباز و ایثارگران در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان در اولویت قرار دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در نوبت‌های بعدی مقدار دوز واکسن بیشتری در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار خواهد گرفت و با اولویت به افراد پرخطر از جمله سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای تزریق می‌شود.

سلمان زاده با تاکید بر رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در جامعه گفت: متاسفانه شیوع بیماری کووید ۱۹ در جنوب غرب استان خوزستان در شیب بسیار تندی قرار دارد و میزان بستری در بیمارستان های منطقه رو به افزایش است.

او بیان کرد: شرایط حاکم در جنوب غرب خوزستان باعث شده علاوه بر تکمیل گنجایش بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ طالقانی آبادان که پیش از این تنها بیمارستان منطقه جنوب غرب خوزستان برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بود ، ۲ بیمارستان دیگر در آبادان و یک بیمارستان‌ در خرمشهر نیز به بیماران کرونایی اختصاص یابند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تداوم وضعیت فعلی و سطح بسیار پایین رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در جنوب غرب خوزستان شرایط را بدتر خواهد کرد و باید منتظر فاجعه اسفناکی در این منطقه باشیم.

سلمان زاده گفت: در روزهای پایانی سال خریدهای عید باعث شلوغی بازار منطقه جنوب غرب خوزستان شده است و شلوغی بازارها نگرانی‌ها را افزایش داده است لذا از مردم تقاضا داریم برای خرید به صورت گروهی در بازارها حضور پیدا نکنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.