بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۱ اسفند؛

خوشحالی آقای بازیگر از توزیع داروی ایرانی برای درمان کرونا/ تأکید بازیگر «ازسرنوشت» درباره سفرش به کیش/ آخرین پست بازیگران «دادِستان»

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

امیر آقایی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه‌اش بخشی از نمایش نامه «هملت» اثر شکسپیر را به همراه تصویری به اشتراک گذاشت.

"آیا شریف تر آن است که ضربات و لطمات این روزگار نامساعد را متحمل شویم یا آنکه سلاح نبرد به دست گرفته و با انبوه مشکلات به جنگ برخیزیم؟ مردن ، خفتن ، خفتن و شاید خواب دیدن، آه!!! مانع همین جاست، آن زمان که این کالبد خاکی را بشکافیم ، درون آن رویا های مرگباری می‌بینیم، ترسِ از همین رویاهاست که عمر مصیبت بار اینقدر طولانی میکند، زیرا اگر انسان یقین داشته باشد که با یک خنجر برهنه میتواند خود را آسوده کند، کیست که در مقابل ظلم ظالم، تفرعن جابر ، تکبر متکبر، دردهای عشق شکست خورده ، و رنج هایی که لایقان صبور از نالایقان می بینند تن به تحمل دهد؟؟؟؟!!!! تفکر و تعلق ما همه را ترسو می کند و عزم و اراده هرگاه با افکار احتیاط آمیز توأم گردد رنگ باخته و صلابت خود را از دست می دهد و به مثابه همین این خیالات بلند عمر مصیبت بار اینقدر طولانی میشود ...
هملت
شكسبير"

.

 

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود در صفحه شخصی‎‌اش پستی را منتشر کرده و نوشته است:

"وقتی قدرتان را ندانستند، به جای خودخوری یا فکر انتقام، آنقدر موفق شوید و اوج بگیرید که برای دیدنتان کلاه از سرشان بیفتد
صبر داشته باش و ببین همان کس که میخواسته تورا زمین بزند، خود زمین خورده.
همان کسی که می‌خواست حرمت تو را بشکند، تمام غرور و حرمت اش شکسته.
همان کسی که قصد آزار تو را داشت، بی دفاع شده و آزار دیده.
کائنات دست بردار نیست، حسابدار خوبی است.
روزی همه مان بی حساب خواهیم شد
"

.

 

مجید واشقانی، هنرپیشه عرصه سینما و تلویزیون، در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود در راه کیش را منتشر و تأکید کرده که باتوجه به شیوع ویروس کرونا، این سفر تفریحی و خوش گذرانی نیست.

.

 

کاوه خداشناس، بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون، به تازگی تصویری متفاوت از خود را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشته است.

.

 

علیرام نورایی، مجری برنامه مافیا و بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش بابت آغاز توزیع داروی کرونای ایرانی ابراز خوشحالی و خرسندی کرد.

.

 

علیرضا خمسه، هنرپیشه باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون، تصویری نوستالژیک را به همراه نوشته‌ای قابل تأمل در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

.

 

کاوه سماک باشی و هلیا امامی، هنرپیشه‌های جوان سریال «دادِستان» ساخته ده نمکی باتوجه به قسمت پایانی این سریال که امشب پخش می‌شود، پستی را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند.

"بسيار خوشحالم كه سريال دادِستان تا اين حد مورد استقبال مردم عزيز و دوست داشتني قرار گرفته و سپاس از همراهي تك تك همراهان محترم سريال دادِستان
خسته نباشيد به همه همكاران عزيزم در اين سريال.
امشب ١١اسفند
قسمت شانزدهم و پاياني سريال دادِستان
ساعت ٢٠:٤٠
"

.

"و تمام ....
اميدوارم ما دادِستاني ها مهمان هاي خوبي بوده باشيم .......
خسته نباشيد به تمام عوامل عزيز و محترم سريال دادِستان 
قسمت ١٦ و پاياني سريال دادِستان
امشب ١١ اسفند از شبكه ٣
ساعت ٢٠:٤٥
"

.

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
جناب داروی دست شما یک داروی ضد انگل هست که چند دهه استفاده میشه
Iran (Islamic Republic of)
مرادی از نجف‌اباد
۰۰:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
چقدر جالب گفتن اقای منوچهر هادی . با طرز فکرشون موافقم مورد پسنده ایده شون
آخرین اخبار