از ۱۳ اسفندماه امسال برگزار می‌شود؛

جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه"در قم

جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" از ۱۳ اسفند ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)قم، اکبر میرشکار ،مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تلاش امدادگران کمیته امداد برای تأمین نیاز‌های ضروری و معیشتی شب عید مددجویان گفت: امیدواریم با مشارکت مردم و بهره گیری از ظرفیت خیران در جشن نیکوکاری امسال بتوانیم نیاز‌های اصلی و معیشتی مددجویان را بیش از گذشته تأمین کنیم.


او ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه را مقدمه خدمت رسانی بیشتر به ولی نعمتان جامعه اسلامی عنوان و تصریح کرد: جشن نیکوکاری نیز با هدف گسترش و نهادینه شدن این فرهنگ در بین آحاد جامعه برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان در کشور اجرا می‌شود.


میرشکار افزایش مشکلات ایتام و محرومان به دلیل شیوع ویروس کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به این که افراد بی بضاعت در شب عید، چشم انتظار کمک هستند باید همه با هم برای تأمین نیاز‌های ضروری و سبد حمایتی و معیشتی آن‌ها تلاش کنیم.


مدیرکل کمیته امداد استان قم شعار جشن نیکوکاری امسال را "عیدی برای همه" عنوان و اظهار کرد: از مردم و خیران تقاضا می‌کنیم در این جشن که ۱۳ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود، باشکوه‌تر از همیشه شرکت کنند.


او با اشاره به این که دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان به عنوان پایگاه‌های جشن نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی مردم خیر هستند گفت: امکان واریز کمک‌های نقدی مردم نیکوکار استان نیز از طریق کد دستوری #۰۲۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ به نام کمیته امداد استان قم فراهم شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.