عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در سنندج

مدیر امور آبفا سنندج گفت: ۴۴ هزار متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب امسال در سنندج انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مازیار سهراب نژاد مدیر امور آبفا سنندج گفت: امسال بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ متر شبکه آب و بالغ بر ۲۰ هزار و ۳۰۰ متر در شبکه فاضلاب اصلاح و توسعه انجام گرفته است.

او افزود: با توجه به ضرورت اجرای عملیات توسعه و اصلاح شبکه‌های آب و فاضلاب به صورت مداوم این کار انجام شده و تاکنون امسال ۴۴ هزار و ۳۵ متر عملیات در این زمینه اجرا شده است.

او خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف آب و فاضلاب را در حوزه شهری و روستایی جهت اجرایی شدن در دستور کار داریم که از آن جمله پروژه‌ های شهری شامل ارتقاء آبرسانی به شهر شویشه در شهرستان سنندج، توسعه تأسیسات فاضلاب شهر سنندج و توسعه شبکه آب سنندج است.

مدیر امور آبفا سنندج خاطرنشان کرد: همچنین پروژه های روستایی نیز شامل ایجاد و اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی روستا‌ها است که توسط امو آبفا سنندج در حال انجام است.

او تأمین آب و آبرسانی به روستا‌های کرجو، جنت بو، چرمیله، فطره زمین، کانی دره کوله، تازه آباد عیسی آباد، گزردره، زونج، صیدان، نوره و حسین آباد، ایجاد تأسیسات فاضلاب روستا‌های اولویت دار (سراب قامیش و قلیان)، احداث مجتمع های نگل برقرو، برازان _صلوات آباد و تک روستایی، شامل قلیان و جنت بو را از دیگر اقدامات امور آبفا در سنندج بیان کرد.

سهراب نژاد تعداد مخازن موجود شهرستان سنندج را ۳۴ باب با ظرفیت حدود ۱۱۲ هزار متر مکعب عنوان کرد و گفت: تعداد مشترکان شهری حدود ۱۵۹ هزار و مشترکان روستایی شهرستان نیز بالغ بر ۱۸ هزار مشترک هستند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.