فرماندار بروجن:

کمبود‌های احتمالی در حوزه نیاز‌های اساسی مردم شناسایی شود

فرماندار بروجن گفت: با افزایش نظارت و بازرسی بر بازار، کمبود‌های احتمالی در حوزه نیاز‌های اساسی مردم شناسایی و برای جبران آن تلاش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه کمیته تنظیم بازار از افزایش نظارت و بازرسی‌ها بر بازار این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با افزایش نظارت و بازرسی بر بازار، کمبود‌های احتمالی در حوزه نیاز‌های اساسی مردم شناسایی و برای جبران آن تلاش می‌شود.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون در راستای تنظیم بازار ۳۴۸ تن روغن، ۲۴۶ تن برنج خارجی، ۴۳۲ تن شکر، ۲۸ تن گوشت و ۱۲۸ تن مرغ در سطح شهرستان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز و لزوم نظارت بر کیفیت و قیمت همه اجناس در بازار اضافه کرد: باید توجه شود که کالا‌ها و اقلام مصرفی خانوار‌ها با دسترسی آسان، قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

او با بیان اینکه کالا‌های اساسی و میوه شب عید در شهرستان تأمین شده است افزود: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد جدی شود.

ملکی با بیان اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا شدید‌تر شده است گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در محل کسب و کار کلیه صنوف باید با جدیت رعایت شود و نظارت‌های دقیق و جدی بر اجرای صحیح فاصله گذاری اجتماعی توسط دستگاه‌های ذیربط وجود داشته باشد و فروشندگان، مشتریان و مردم باید برای کاهش ریسک انتقال بیماری به وظایفشان عمل کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار