سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ۴ رکن اساسی در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: همزمانی برگزاری ۲ انتخابات در سطح ملی و محلی بر اهمیت انتخابات پیش رو افزوده و باید در برگزاری این امر مهم امانت دار رای مردم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه هیات نظارت بر انتخابات شورای استان برگزاری ۲ انتخابات مهم در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ را اولین انتخابات قرن جدید در گام دوم انقلاب بیان کرد و افزود: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت ۴ رکنی است که همواره امام راحل برآن در برگزاری انتخابات تاکید داشتند.

او ادامه داد: همزمانی برگزاری ۲ انتخابات در سطح ملی و محلی بر اهمیت انتخابات پیش رو افزوده و باید در برگزاری این امر مهم امانت دار رای مردم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری انتخابات به صورت دقیق و مستمر تاکید کرد.
خجسته پور به تاثیر کرونا بر برگزاری انتخابات هم اشاره کرد و گفت: اگر در فرایند برگزاری این انتخابات شیوه نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار نگیرد و رعایت نشود احتمال شیوع ویروس وجود دارد و از طرفی به دلیل ترس ابتلا به کرونا مشارکت در انتخابات را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد که برای این مهم هم باید چاره اندیشی شود.

او در پایان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را خواستار شد و ابراز داشت: ما به عنوان مجری و ناظران این انتخابات باید امانت دار رای مردم باشیم و این مهم جز با همدلی و ارتباط مستمر میسر نخواهد شد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار